h

Warga 69

Wednesday, June 1, 2011

Alhamdulillah Dah Setahun Kisah 69 Berblog


Salam semua,sedar tak sedar dah setahun dah aku dengan blog Kisah 69 nie,cepat sungguh masa berlalu,baru semalam aku rasa buat blog nie hehehe.tujuan kisah 69 berblog nie adalah untuk untuk berkongsi ilmu,dan memaparkan gambar-gambar lucu, pelik dan sesuatu yang diluar jangkaan anda.selama setahun ini kisah 69 telah post sebanyak 1,011 entri dan menerima komen-komen dari warga 69 sebanyak 2077.Selain itu blog nie jugak mempunyai 986 follower!target kisah 69 hari nie akan mencecah 1000 follower!adakah masih sempat untuk kisah 69 mendapat 1000 follower dalam masa hari ini?

Alhamdulillah, kisah 69 sangat bersyukur kerana dapat mengupdate blog ini dari semasa ke semasa sehingga mencecah bilangan 1,011 entri dalam masa setahun walaupun sibuk dengan tugas sebagai seorang pelajar sekolah. Kesibukan bukanlah alasan untuk meluangkan masa berkongsi ilmu di alam maya ini.

Berbanyak terima kasih juga kepada pengikut-pengikut di dalam blog ini kerana masih memberikan respon-respon dan nasihat yang baik untuk kisah 69 update blog yang tidak seberapa ini.Terima kasih juga kepada CIK MAZ pengomen tegar kisah 69...setiap entry mesti CIK MAZ komen,thank CIK MAZ semoga CIK MAZ dimurahkan rezeki dan sihat-sihat sentiasa!
bukan CIK MAZ sahaja ramai lagi pengomen yang sudi komen di blog kisah 69 ini contohnya KELI OH KELI~SOLIHIN ZUBIR~MUNCUNG MANIS~IZZ WARDAH~dan ramai maaf kalau ada nama-nama yang kisah 69 tak sebut.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada saudara Shah pemilik blog SEMBANG KOSONG ! kerana tidak jemu memberikan tunjuk ajar kepada kisah 69 untuk membuat blog,tanpa dia mungkin kisah 69 tidak jadi sepopular ini(bajet popular hahaha) saudara Shah juga banyak memberi tip2 untuk buat duit dengan nuffnang! THANK SHAH

Semoga blog Kisah 69 ini akan terus ‘hidup’ dan mampu menyumbang perkongsian untuk kebaikan semua pengunjung sama ada untuk kebaikan dunia atau kebaikan akhiratKisah 69 ingin memohon maaf andai ada terkasar bahasa dan menyingung perasaan mana-mana pihak,kisah 69 harap warga 69 akan terus menyokong kisah 69 dalam bidang blog ini..

Sekian terima kasih!

Entry pertama yang ditulis oleh kisah 69
  1. Banner yang ditukarkan pada tahun 2011(yang mana paling cantik warga 69?)



14 comments:

  1. terharunye saye..hihihi macih...banner tu sy suke tarzan..nampak comey n sweet..genap setahun dah ye..happy birthday (^_^) ..

    ReplyDelete
  2. keep on blogging :))

    ReplyDelete
  3. Pejam-ceik, pejam-celik dah setahun. Tahniah dari keli oh keli

    ReplyDelete
  4. wah!!! teruskan usaha

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...

    tahniah untuk anda...

    ReplyDelete
  6. selamat ulang tahun blog yg ke 1tahun.

    ReplyDelete
  7. wuah... saya pun x ingat dah saya punya blog punya umur... :)

    ReplyDelete
  8. Selamat hari ulangtahun utk kisah69..Keep on blogging ye =)

    ReplyDelete
  9. epi bufday kisah69 yow! btw, sy suke yg tarzan.. kiut!

    ReplyDelete
  10. wah dah setahun ..congrats bro .. teruskan berblogging

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.. dah setahun dah.. Tahniah yer.. semoga blog kisah 69 ini terus success hendaknya..

    ReplyDelete
  12. harrazdani - semoga terus berjaya bro....kipidap

    ReplyDelete
  13. tahniah buat sahabat 69...teruskan usaha...selamat berblog.

    ReplyDelete
  14. ahha..thanx sbb mention nama muncung manis tu..btw,,header kali ni paling cool....huhu

    ReplyDelete