h

Warga 69

Saturday, August 7, 2010

Kisah ! Kena Rejam

Kejadian nie tak silap aku dekat nigeria.....
laki nie dah berkahwin tapi masih melakukan zina dengan perempuan lain.....
sebab tu dia nie kena rejam sampai mati.....

kalau la kat malaysia hukuman berzina macam nie.....sah2 orang tak berani nak berzina...

5 comments:

  1. hukuman rejam bukan kene baling dgn batu kecik2 je ke?

    ReplyDelete
  2. nigeria Punya style kot...ehhehe

    ReplyDelete
  3. ceh, pompuan yg berzina dengan dia ni pon bodoh...muka camni pon selera dia...eish3~

    ReplyDelete
  4. mmg sgt la patot wat kat malaysia.kuranga siket kes pembuangan bayi n zina berleluasa n pelacuran sumer tue.

    ReplyDelete
  5. Allah maha mengetahui..
    HUkum Allah paling sempurna.. kalau ada hukuman camnie kat Malaysia..
    mmg Aman malaysia..kalau ada pun gejala maksiat 100 tahun sekali la org kena rejam .
    Allah uAKbar

    ReplyDelete