h

Warga 69

Friday, March 30, 2012

Mangsa Rompak Di Dalam Bas

Serius Lawak antara banyak-banyak cerita lawak kisah 69 postkan dekat Blog nie,cerita lawak nie la paling lawak..x pernah gelak sampai macam nie...HAHAHA

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju ke kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..
Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut nak mintak tumpang.. jadi bas tu pun berhenti la… Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut.. Sorang perompak berkata.. ” Keluarkan semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!”
Sorang pekerja kilang tu membalas.. “..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keje..duit pun sikit je..”
Perompak berfikir seketika.. “Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa..”
Pekerja kilang yang muda berkata.. ” Alalaa… takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker..”
Tetiba..makcik tu berdiri..
” Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.. ! “

4 comments:

  1. WAHAHA. Sempoi je makcik tu :D

    ReplyDelete
  2. makcik yangagak gampang

    ReplyDelete
  3. gila ar mak cik tu..klakar habis..

    ReplyDelete
  4. lovely jubbly fantastic thanks so much

    my web site; accident claims

    ReplyDelete