h

Warga 69

Wednesday, December 22, 2010

Mulan Jameela Sudah Bertudung

Mulan jameela yang popular dengan lagu aku makhluk tuhan paling seksi...sudah bertudung baguih3 akhirnya pintu hatinya sudah terbuka..
Jom Baca Lagi
Gambar ni mengejutkan ramai orang terutamanya peminat dunia hiburan di Indonesia dan di Malaysia..Artis seksi Mulan Jameela kini sudah bertudung dan tampak berbeza sekali dengan imejnya sebelum ni.

24 comments:

  1. nak keterangan lanjut ..

    hi3 ..

    camne dia boleh pakai jilbab tu ...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..nampak lebih manis bil die bertudung

    ReplyDelete
  3. like this!!

    alhamdulillah..smoga kekal akhir hayat..
    skang indonesia rmai sgt artis ngaku islam tp cara hidup xislam langsung

    ReplyDelete
  4. ala.. bukan takat artis indonesia je yang ngaku islam tapi cara hidup tak islam.. kat mana je... malaysia ngaku negara islam.. tapi tak amal hukum islam pun...

    ReplyDelete
  5. Apa yg baik kita sama2 bg sokongan.. apapun manusia blh berubah

    ReplyDelete
  6. moga2 berkekalan pemakaian tudungnyee...amin

    ReplyDelete
  7. alhamdulilah... nk taw jugak cmne dye leh pky tudung... huhu.. utk selmanye ke ape ke.. huhu.. smbg r cite nie lg..

    ReplyDelete
  8. eh peliknye.. ade tak info lanjut?

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah. harap-harap kekal :)

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah...
    semoga mulan jameela boleh mengharungi segala dugaan yang mendatang pas nih...

    ReplyDelete
  11. tq kepada semua komen korang kat blog kisah 69..!!!!

    ReplyDelete
  12. dye nmpak lg chantek pakai tudung

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah, skali pkai labuh turh !!!

    ReplyDelete