h

Warga 69

Thursday, December 30, 2010

Website RTM Kena Hack Dengan Pencacai Indonesia

Indonesia nie memang x habis2..lepas satu..satu depa dok bagi masalah...kisah 69 ternampak dekat status sorang mamat nie...dia kata"website RTM habis kena hack"mula2 kisah 69 ingat tipu ja status dia...try la masok website rtm ...memang comfirm dah kena hack...memang betoi la musibat punya hacked indonesia...suka cari pasai!!!

8 comments:

  1. indonesia memang tak sedar diri..... sebab tu negara di timpa mcm2 bencana....

    ReplyDelete
  2. betoi ka?
    tapi kalau rtm mesti pakai .gov kan.
    pasal dah kerajaan punya.
    rasanyalah.
    auta ja indon tu cari publisiti murahan. suru dia mai malaysia. nanti TP sambut dia dengan meriah.
    gerenti punyerrrrr!!!!!.....

    ReplyDelete
  3. mana hacker2 malaysia ni. takkan mereka nak diam je.

    ReplyDelete
  4. rtm pakai gov.my .... sapa2 punya tu...

    ReplyDelete
  5. qeyla_anak.malaysiaDecember 31, 2010 at 1:45 PM

    hmm,,x abes2 arr indonesia nii..wat hal!!..kalu pendengki,,pendengki jugak...hmm,,smoga Allah membalas perbuatan mereka tu!!!..wallahuallam..

    ReplyDelete
  6. seccurity website governmemnt malaysia x kuat la.. sbb tu snang digodam

    ReplyDelete