h

Warga 69

Thursday, January 6, 2011

Cinta Itu Buta

Nak tanya sikit...kat warga 69 orang kata cinta itu buta betoi ka?hahaha memang betul cinta itu buta...mai nak bukti sikit cinta itu buta...cinta x pandang rupa...cinta ikhlas dari hati!!!
Pasangan kekasih ni memang best la top kat negara barat...pasang ini bagai pinan dibelah dua
Jom Baca Lagi

18 comments:

  1. cinta tak pandang paras rupa..yg penting hati baik...

    ReplyDelete
  2. ATOK PUN SAME..WALAU NENEK TUA..ATOK KEPINGIN LAGI PADA ANAK DARA..HAHAHA

    ReplyDelete
  3. mungkin betul cinta itu buta... :)
    dan semoga kebutaan itu untuk selamanya..
    agar istilah cinta sejati tidak punah di makan usia...

    ReplyDelete
  4. dah jodoh mereka tu.. mudah2an bahagia

    ReplyDelete
  5. jodoh pertemuan ditentukan Allah...

    ReplyDelete
  6. selalu kalau cinta ghope tu, cinta ada makna tu..bukan rupe tapi harta...andai aje.

    ReplyDelete
  7. cinta buta or orang bercinta tu buta..hehe

    ReplyDelete
  8. Cinta kena tengok gak la rupa sikit-sikit...jangan la tak tengok sangat...ades..pasangan ni....Tak elokla cinta buta..dalam Islam pun kita digalakkan pilih yang sekufu.

    ReplyDelete
  9. setiap kita inginkan yang terbaik, bila kita ditemukan dengan seseorang hingga sampai kejinjang pelamin itu adalah yang terbaik untuk kita.

    ReplyDelete
  10. ataupun, perempuan tu kaya gila babeng.

    ReplyDelete
  11. Hehe...kalau sudah jodoh..........:)

    ReplyDelete