h

Warga 69

Sunday, January 9, 2011

Kerusi Duduk Berbayar

Hahaha memang jarang dan x pernah ada kat malaysia...pelik tapi benar,kita sepatutnya kita patut bersyukur kat malaysia bila jalan2 kat taman or mana tempat riadah mesti ada tempat duduk atau bangku la...boleh la kita rest sat letih berjalan betoi kan...nie hah kat negara orang lain nak duduk pon kena bayar kot...hahaha kesian...punya la berkira sampai nak bagi duduk pon kena bayar...sapa2 yang nak duduk kat kerusi tu kena bayaq dulu...masukkan duit syiling kat dalam mesin tu pastu...automatik paku kat kerusi tu hilang...hahaha..yang kisah 69 x leh tahan...kalau tempoh masa tu dah nak habis dah...kerusi tu akan beri amaran dan bunyi...masa tu korang pandai2 la mangkit ok...!!!


Jom Baca Lagi


4 comments:

  1. macam nie pon ada ka? pelik betull

    ReplyDelete
  2. kang dia cucuk jubor nangis aku!!!

    ReplyDelete
  3. betul ker ada nie...?

    ReplyDelete
  4. dier x nk bg org tido free kt situ..

    ReplyDelete