h

Warga 69

Tuesday, May 15, 2012

WARKAH CINTA BUAT FASHA SANDHA DARIPADA SEORANG PENTERNAK KELI


KISAH 69- Amboih..popular sungguh kakak fasha ni..sedang aku blogwalking jenguk ke blog2 kawan semua..aku terjumpa satu entry yg dibuat oleh seorang blogger dari Kedah ni..haha...lawak dan kreatif sungguh...luahan seorang penternak ikan keli pada aktress yang sangat hot iaitu kakak fasha sandha yg sempoi!!!Di bawah berikut entry beliau....layanzzzzzzzz....


Assalamualaikum wbt.



Kehadapan adinda Fasha yang diingati,

Ku kirimkan semadah warkah, setulus ikhlas nun jauh di sudut hati kudus daku agar dirimu di sana hilangla segala duka dan lara..dan janganlah dikau bermuram durja dek kerana si Jejai terbang melayang bersama-sama bekas isterinya..tiadala siapa Nora itu, bekas isterinya jua..

Saban hari diriku turut menangisi segala pedih onak duka yang adinda lalui..bak kata pepatah "cubit tangan kanan, tangan kiri tolong sapu krim"..akan tetapi selalula adinda ingat "biar pedih di hati jangan sampai pedih di mata"..amatla berderai air mataku pabila kulihat gambar-gambarmu di Bali, sungguh menawan, dan "sungguh indah ciptaan tuhan" sampai daku terkesima hingga berlinang air mata jernih jatuh memenuhi kolam keli ku. Kiranya adinda terlupa, akan daku ingatkan yang kolam keli ku ber"size" 8ft x 10ft..adinda calculatela kiranya berkesempatan betapa banyaknya air mataku berderai dek kerana gambar-gambarmu yang cantik itu.

Adinda, usahla dinda terkenang lagi si Jejali itu kerana ku fikirkan handsome lagi si abg Jamil "hapacrita", si abg "keli oh keli" dan juga si "hang keli"..pilihla sahaja mereka-mereka kerana mereka juga punya banyak "money" kecualila si "hang keli" kerana beliau masih lagi belia anti-dadah..xpunya banyak "money". Malahan adinda, guwa percaya si "abg jamil" dan juga si "keli oh keli" juga terkenal. Tapi yang penting dinda, mereka ini punya hati yang baik, sukakan kanak-kanak, tinggi budi pekerti..dan mereka tidak sekali-kali persia-siakan hidup dinda..alangkah manisnya kiranya adinda la perempuan melayu terakhir di muka bumi ini..

Akhir kata wahai adinda buah hati intan payung ulam kangkung, amatla daku tidak menghalang pilihan kekasih hatimu itu. Cumanya daku setinggi harapan segunung impian, pabila dirimu mungkin lagi melancong ke Bali dek kerana merajuk hati, biarlah daku mengetahuinya lebih awal kerana daku perlu untuk menggali tanah kerana almaklumla sudah pasti air mataku akan berderai lagi (melihat gambar-gambarmu yang menawan)..Makanya daku boleh jimatkan air JKR untuk projek kolam tanah nanti.

Jom Baca Lagi

Buat penghabisan dakwat pen papermate, kepada adinda fahsha janganla terasa hati lagi..dinda punya segala kelebihan perempuan-perempuan melayu yang lain..sekali adinda petik, satu pasar malam boleh serbu adinda. Taukeh keli pon sanggup gadai kolam kerana adinda. Cuma daku ingin berpesan, hidup ini hanyalah sementara...biar dihina, dicaci di dunia ini asalkan di akhirat sana disanjung mulia...


Sebagai kenang-kenangan adinda, daku perdengarkan lagu ini "lagu untuk adinda" khas untuk adinda. Adinda ada internet di rumah kan?bukakla link ini http://www.youtube.com/watch?v=d9FZlxs4Mas&feature=related kerana daku tak celik IT lagi nak uplod melalui warkah..harap adinda Fasha faham ya..Hikhik..

'Pecah kaca pecah gelas'

'Sudah baca harap balas'

Yang meminatimu,


~kelas 2A



credit to:
HANG KELI

18 comments:

  1. haha.. giler arr siap warkah special untuk fasha...

    ReplyDelete
  2. tolong buat surat dari abg kandung fasha laks!!

    ReplyDelete
  3. hahahah sweet org yg tulis surat nie hehehe

    ReplyDelete
  4. hoho, mmg keli2 sekalian suka betoi ngn fasha sendat nihh..=p

    ReplyDelete
  5. Cantikla gambar adinda fasha pakai tudung nie..mau kelapangan masa-masa yg terbuang, send kt guwa copy 1..huhu..*blush

    ReplyDelete
  6. hahaha siott fasha pkai tudong
    btol2 ke edit nih??

    ReplyDelete
  7. adoi gelak sgt2 nie :) kelaka sgt

    ReplyDelete
  8. haha..kao copy jer kod dia..paste kat entri kao..huhu...apapun bagus gak relax minda nie kan...ha..ha..(masih ada mesj kat surat tu..:))

    ReplyDelete
  9. haha mantop sgguh warkah blgu sendu die ni..terkedu lau fasha bce..mst die cri u kt kolam keli nti..huhu

    ReplyDelete
  10. pecah perut aku wei.... cm nie aku nk bt kolam renang pakai air mate ko la....

    ReplyDelete
  11. klakar gilerz...tp sweet sesgt2..hahaha...

    ReplyDelete
  12. asyik tergelak jew baca warkah nie..
    mmg lawak..

    ReplyDelete
  13. Fahsha da clash rupanya ngn si jejai 2..haha

    ReplyDelete
  14. waa... so creative maa.. post la kat artis len gak..

    ReplyDelete