h

Warga 69

Friday, June 8, 2012

Makanan Ringkas Hanya Di Jepun

Memang ringkas dan senang! mudah betul cara-cara nak makan makanan segera kat jepun,teringin makan ikan? tak perlukan dapur pun boleh makan la ikan? hanya perlu api dah cukup!!makanan nie memang khas direka untuk orang-orang bujang....bukan makan ringkas ikan saja ayam ada? udang ada? ikan salmon ada macam-macam ada la!


Jom Baca Lagi


Macam mana mudah x?

16 comments:

  1. fuhh. senang gila. bakor jek dah boleh makan.

    ReplyDelete
  2. wow!!!! mmg sungguh kreatif la diaorang ni...huhu

    ReplyDelete
  3. hahha.. sempoii...
    ni kira mcm ikan sardin gak la eh.. heheh..

    ReplyDelete
  4. "memang segera...macam2 diorang ni"

    ReplyDelete
  5. org jepun mmg boleh buat, sebab diorg lalu makan mcmtu, cube buat kat sini, kompem takde sape beli. ;p

    ReplyDelete
  6. style gile,, dah la tgh lapo ney :(

    ReplyDelete
  7. memang makanan segera la ni hehe..kalah meggi, nak kena cari cawan la ,mangkuk la, masak air lagi,,ni senang je bakar je haha

    ReplyDelete
  8. tp buat manusia jd pemalas..

    ReplyDelete