h

Warga 69

Saturday, May 19, 2012

Awek Cun Yang Pengotor


Wow cun tak ? kalau sapa yang rajin tengok cerita korea kenal la kot..! bagi yang tak kenal mai sini kisah 69 cerita sikit! nama dia Jun Ji-hyun seorang pelakon di korea dan model.erm ok dah faham dah kan siapa dia nie nak cerita sikit

Ketika di rancagan TV Martian Virus ,beliau membuat pengakuan bahawa dia tidak pernah gosok gigi selama 10 tahun,katanya kali terakhir dia gosok gigi semasa ketika kecil itu pon ibunya yang tolong gosokkan.Antara kata-kata Jun Ji Hyun kepada wartawan “Saya tidak mengerti kenapa orang harus gosokt gigi, kerana orang lain tidak akan melihat ke dalam mulut anda,” ujar gadis ini.Ji Hyun Ji memberitahu prinsipnya hanya cantik di luaran saja!

Jom Baca Lagi

Ji Hyun Ji sekali sekala saja akan membersih sisa-sisa makan yang ada di giginya dengan mengunakan tisu itu pun kalau dia ada masa.amboi macam nie punya orang pon ada
agak-agak macam mana bau mulut dia ?

10 comments:

  1. perghh....1st time dgr ader org mcm ni

    ReplyDelete
  2. Kita bako jew dye nie ..buleh x gosok gigi ...hahaha

    ReplyDelete
  3. kaki tengok dvd ni. gegegegegege.

    ReplyDelete
  4. boleh ganti kak limah ni kalau ada HKLBR Episod 2. Gegegegeeg.

    ReplyDelete
  5. habis tu mcm mane org2 yg blakon ngan die ea? tak baaaaaaauuuu ka... hahahaha

    ReplyDelete
  6. gila ah..muka je cantik..tapi,pengotor..mesti mulut dia bau kulat..huhu

    ReplyDelete