h

Warga 69

Friday, May 18, 2012

Video Pelajar Sekolah Gaduh

Video di bawah ini menunjukkan 4 orang pelajar perempuan bergaduh di belakang banggunan dekat KL kot! sungguh memalukan kaum hawa,Inilah orang-orang melayu sekarang nie, gadoh sesama agama dan bangsa sendiri,yang paling sedih kaum lelaki di tempat kejadian hanya menonton sahaja bukannya hendak meleraikan pergaduhan.kenapalah bangsa aku jadi macam ini macam orang tak bertamadun! iniilah cabaran kehidupan hari ini..sama-sama kita berfikir bagaimana hendak membendung gejala sosial yang semakin parah ini?

Lihat:Video Pelajar Sekolah Gaduh



43 comments:

  1. ganeh tul dak2 zaman skrg nie....

    ReplyDelete
  2. kenapalaa budak2 zaman sekarang nih ek? men gaduh2 lak. yang laki tengok je. tak gentleman langsung aa.

    ReplyDelete
  3. menyampah lak ai nengok,.bangang sgt,.

    ReplyDelete
  4. otak yang xberfungsi...
    kesian.....

    ReplyDelete
  5. gila ka ?
    mcm hapa lg .
    bajet kuat , grr ~

    ReplyDelete
  6. hope video nie simpan smpai depa tua, past tue.. sendiri malu dgn apa yang depa dah buat...

    ReplyDelete
  7. blogwalking friend this blog is good..

    ReplyDelete
  8. uih...x maw gaduh2....sekolah tempat kita cari ilmu...bukan cari pasal...")

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul 2,dah gilenya budak zaman sekarang..

      Delete
  9. isk2..macam2..what a shamed !

    ReplyDelete
  10. memalukan ! kot dyorg bangga buat macam tu?? nampak sangat bodoh!

    ReplyDelete
  11. ape dah.... budak laki tengok jer... siap nyanyi assalatuwassallam... mana aci...3 lawan 1...hihihihi

    ReplyDelete
  12. nk lawan sorg2 cukup la.. klu dah batak sgt nak lepas geram.. ni 3 lawan 1 .. kecut le minag sorg tu..

    ReplyDelete
  13. Bodoh.. btina sundalw

    ReplyDelete
  14. simple word from me... 'stupid'

    ReplyDelete
  15. budak zaman sekarang,..perangai yg bukan2

    ReplyDelete
  16. NK FITE,FITE LA DGN BATISTA!!ADE BRAN??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak fight....fight la sampai dua-dua tak leh gerakkan badan....tak leh bangon....

      Delete
  17. klu ak sepak 2 prmpuan ni..
    klu org ad iman dia x kn gduh...
    dia akan brtolak ansur di stiap dugaan y brlaku kpdnya...
    pakai la otak sblum bt ssuatu pkara ngatif tu..adoi...

    ReplyDelete
  18. Kesian mak korg, mak bapak anta g sekolah..suruh belajar... lahirkan korg dari kecik, tanggung sampi besar..GI SEKOLAH JADI SAMSENG, BANGGA PULAK TU. matang sikit, fikir (5-10 tahun ke depan), pikir mase tu korg nk letak diri korg kat mane? jadi mak org ke? kerja ke x? dapat x korg bela/tanggung mak ayh korg mcm mana diorg berhabis duit besarkan korg..ke sampi keTUA nak malu and abihkan duit diorg.

    ReplyDelete
  19. MALU campur nak tergelak, mesti bajet power gila.pastu keesokan ari, g sekolah..sembang BESAR, bajet hebat...XNAK GELAK, TAPI KESIAN N SIMPATI DGN KORG.MOGA DIBERI HIDAYAH N PENTUNJUK dr ALLAH SWT..tahan2, jgn gelak2..hehe..ops tergelakk~

    ReplyDelete
  20. Stakat kerana berebut jantan....alang2 tu....gadoh la sampai kedua-duanya tak dapat bangun....baru syok....dua-dua pi spital....

    ReplyDelete
  21. x malu agak budak2 nie...rasa kuat sgt...memalukan kaum hawa sjalh...

    ReplyDelete
  22. apsal pompuan gado mesti tarik rambut????aku plak yg jadik serabut

    ReplyDelete
  23. korg klou nk gdoh , buka bju ngan kain bru la cm ahli gusti ... bru rmai owg dtg tgok ,,, kate nk HOTTT ,, mmg sial la pompan 2 .... ~ puihh sial la !!!!

    ReplyDelete
  24. kalau nk gaduh,awat x atas katil??

    ReplyDelete
  25. ape kes ni pumpuan pn pandai gaduh sekarang tenjuk kuat ke ni bukan kaum hawa lemah 2 kaum hawa ganas da aduh gadoh2 dapat ape penat kan tangan,kaki,mulut dn badan je

    ReplyDelete
  26. semangat apa bergaduh. bejet boleh dapat 9A spm dengan beraduh ke

    ReplyDelete
  27. adoi ape ek 3 lawan 1 kesian2 hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. urm..nampak sangat budak 3ekor 2 penakot..

      Delete
  28. nie cikaro - n bosia jer gaduh sebb laki ! haha pantat da lobos ! aper lagi an . . hahaa macam hanjig korag gaduh aku tengok ! bodoh punyer cikaro !

    ReplyDelete
  29. bodo! bodo!bodo! yg tu je layak diucapkan kt budak2 kt citu!

    ReplyDelete
  30. tanjat boboy....

    ReplyDelete
  31. sedihnye tgk budak2 ni,,,,

    ReplyDelete
  32. jika kamu mahu melihat apa yg akan jadi pada masa akan dtg,lihatlah apa yg terjadi belia masa ini.Inilah pemimpin pd masa akan dtg.

    ReplyDelete
  33. sangat bodo.malu aku jadinya..main tendang,tumbuk,pijak hoi bodo betul..takde adab betul..bdx laki kat situ tu jadi penonton je??ke takut ?

    ReplyDelete
  34. bapak bodo gilew sial.. ingat dri tu hebat sgt la bergaduh cam tuh... aiyoo... kuat sgt la tuh sampai nk gadoh bagai... aiyoo.. malu laaa... aiyoo....bodo sangat!!!

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  36. tak soma org zman skunk nie bodoh,korang jgn suka-suki ckp bdk zman skunk mcm toe..itu soma dri mreka sndiri larh yg tk tau mnilai yg mna baek dan yg mna buruk,,crita psal video kat ats memang sgt mmalukan larh bgi org pompuan,isz2x..napa gduh kat blkg bngunan lbih baek gduh kat dpan mama bapa jerh oih..org laen tak nmpak tpi ALLAH S.W.T KAT ATS TOE NMPAK KTA KAT MNA jerh..tunjuk lagak kat dpan llaki larh toe..

    ReplyDelete