h

Warga 69

Saturday, June 2, 2012

Video Gempar Penampakan Pontianak Dalam Video Klip Adat Berkasih Nyanyian Achik & Nana

Video ini menunjukan sesuatu yang pelik di dalam video klip Adat Berkasih nyanyian Achik & Nana.Apa yang kita dapat lihat adalah penampakan gambar pontianak dalam video klip tersebut pada durasi masa 0.40 sehingga 0.42.Persoalanya adakah benar kenyataan ini? Apakah pandangan anda tentang penampakan gambar pontianak dalam video klip tersebut?









11 comments:

  1. aku dh lama tau....aku tengok betul2 N ulang smula part yg ada ponti tu!!!!fuhhhhh mremang bulu roma....memang betollll...klu tak caya tengok sndiriii

    ReplyDelete
  2. alamak,, seram ler....kat mana dia org shooting ni? nasib baik tengok siang..

    ReplyDelete
  3. tp luruh la rmbut dia... huhuhu

    ReplyDelete
  4. betul lah ada sesuatu di depan arwah achik....waktu siang2 pun ada juga ke benda2 mcm ni??

    ReplyDelete
  5. macam tampal je. ni video paling ori ke

    ReplyDelete
  6. ye ke ne???xkn time diorg shooting xprsan kot bnda 2??

    ReplyDelete
  7. yg aku perasan bnda 2 bkn apew yg kowang sangkakn.....
    sbb nmpk mcm arwah duduk smbl bgi ruang kat benda 2...
    pda pndapt aku i2 hanyalah owg biasa....

    ReplyDelete
  8. CaRMs TiPPuWw JeRRr ....

    ReplyDelete
  9. alien mne tersesat atas nie ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul cakap orang atas aku ini ....

      Delete
  10. Aku ga ngurus, yang penting lagunya enak untuk didengarkan... smpe sekarang aku masih sering mndengarkan lagu2 mereka berdua :) *maaf kalau ada kata2 ku yang ga dimengerti...

    ReplyDelete