h

Warga 69

Friday, May 25, 2012

Video Penderaan Kanak - Kanak Paling Sadis Di Malaysia


Video di bawah ini adalah yang terhangat sekarang di laman sosial Facebook kerana video ini adalah kes pederaan yang sangat kejam sekali.Kita dapat lihat di dalam video ini terdapat seorang wanita memukul dengan begitu sadis sekali,sedih jikalau kita lihat kanak-kanak yang masih kecil menjadi mangsa dan diperlakukan sedemikian.Alhamdulillah sekarang wanita tersebut telah diberkas,untuk maklumat lanjut anda boleh lihat di sini :-
Maklumat terbaru tentang kes penderaan nie anda boleh tengok kat sini :-

Lihat : Maklumat Terbaru Tentang Kes Penderaan Kanak-Kanak

Lihat : PDRM Akan Ambil Tindakan Kepada Kes Penderaan Kanak - Kanak Yang Sedang Kecoh Di Facebook Sekarang ini



video

18 comments:

  1. gila dah kot kalau dah rasa xnk kat budak tu bg la kat org jgn la dera smpy mcm tu...bodoh punya pompuan...

    ReplyDelete
  2. bodoh punya mak'xada otak mcm anjing...

    ReplyDelete
  3. Ya allah , kesian nya kat budak tu . apa salah budak tuu .. menangis sampai tak henti budak tu . tak sanggup nak tengok . mak dia ke tu ? orang yang rakam video ny pun , tak nak tolong . sekadar cakap dah la dah la . buat apa , kalau mak dia masih dera anak dia . saya rasa mak dy tension ataupun sakit jiwa . kesian budak tu . anak dy masih kecil kot . tak tahu apa-2 pun . apa salah budak tu , apa salah dia ?

    ReplyDelete
  4. itu bkn manusia binatang pon taw syg anak

    ReplyDelete
  5. yg satu lgi bodoh tu orang ni gi rakam jer.. bkan nak amik baby tu ape ker... -_-

    ReplyDelete
  6. dh taw si mak bdk 2 gila,npa pompuan yg rakam 2 x g ambl bdk 2...??? xkn tggu bdk 2 mati dlu bru nk g ambl....dua2 owg bodoh,,!!!! ntah2 yg tngh rakam 2 pown gila.....xdk hati prut lgsung!!!!!!

    ReplyDelete
  7. bodo kpala otak...bg ja kat owng yg xdak anak..ramai g boleh jaga...pompuan mcm nie ikat kat tiang pkat ramai2 baling batu biaq dia rasa ckit

    ReplyDelete
  8. takpe..budak tue kecik lagi boleh la koe dera.. tggu budak tue da besar sikit.. dia dera koe mcm anjing.. anjing pon syg anak dia doe..semua binatan pon syg anak dia..koe je pelik..!

    ReplyDelete
  9. eeeeeee!!!!! kalau aq jumpa ponpuan sakai tu aq ikat dia kat hospital gila ..dan biar org -org gila tu pukul dia macam ape budak tu rasa...

    ReplyDelete
  10. korang takde keje lain ke? penyibuk.. jaga tepi kain org.. hidup korg byk taik lg la.. gi buang tu dulu.. cam korg nie smue bagus sgt dah ke? banggang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kita sama manusia rasanya kita pasti ada perasaan...tapi kalau kau ni berhati hantu memang kau tak akan sedar....kita sebok-sebok pun sebab kita nak kan pembelaan pada bayi yang kna dera tu...sedarlah....

      Delete
  11. ^^^^^ Hg pun dekat sni buad apa ? Bukan jage kain orang ke ? Kalau hg tk jaga kain org , hg buad pa kat sni ? main cmmt-II ?

    ReplyDelete
  12. bodo punya pempuan..otak xdk kot..lg 1 pmpuan yg rakam nih,,bkn nya nk tolong bdak tuh..hadoyaii

    ReplyDelete
  13. semoga beliau cepat sedar dengan kesilapan yang telah beliau lakukan...

    ReplyDelete
  14. kalau saya pukul pompuan tu sampai mati ar????? takde otak betul..... yang org tu amik video tu bodoh... buatpe nak kasih org tgk..bagus ke? saya pun ada anak 4 tahun..takde buat mcm tu yg tu syaitan...

    ReplyDelete
  15. saya pun sedih tgk video ni.... kesian nye tapi mak dia tu tak tahu jaga bdk2 nak tahu pukul jer.... ape salah dia.. budak tu masih kecil lagi tak tahu ape2... memang budak2 degil tapi bukan cara tu marah je jangan pukul...ingat tu yg suka pukul anak nanti yg anak tu boleh buat ape2 pun? yang dosa mak bapa bukan anak... mak bapa nak kena sembahyang untuk anak nanti yg anak tu boleh ikut sembahyang..... saya doa kan jangan penderaan anak2 tu jer... tapi satu jer.. yang org suka amik video jangan lah tunjukkan org2 tak bagus nanti kena sendiri paham?????

    ReplyDelete
  16. yang ambil video tu pun pukimak jugak tak ambik budak tuh!! kalo depan aku ko buat budak tu mcm tu aku tibai jobo kau pakai besi!! sialllllll!!!

    ReplyDelete
  17. dah tak nak bayi tu janganlah dera dia.bagi lah kat org yg nak anak.yang drea sampai mcm tu skali knapa....harap-harap pihak berkuasa dapat memberikan hukuman yang setimpalnya atas perbuatan si ibu yg tak berperikemanusiaan itu....

    ReplyDelete