h

Warga 69

Saturday, May 19, 2012

Curi Kereta Dalam Masa 53 Saat

Pencuri kereta paling pro dan hebat nie...tak sampai dalam 1 minit kereta dah hilang depa curi..terer betoi depa nie..taktik yang depa guna pon sempoi...naik motor skuter ja curi....sorang bawak motor...sorang lagi bukak pintu kereta nak curi....1 minit boleh curi satu kereta...bayangkan..kalau dalam 1 hari dia curi sampai 4 kereta...memang kaya betoi depa nie..!!!!!!


Lihat:Video Curi Kereta Dalam Masa 53 Saat


video

16 comments:

  1. kalau buat hukum hudud habis kudung depa ni.
    selamat tahun baru tuan rumah!!!

    ReplyDelete
  2. tak sampai seminit sebab da lajukan.. haha..

    ReplyDelete
  3. lambat aku boleh buat lagi cepat!tapi aku orang baik .. haHAhaHAhaHAha

    ReplyDelete
  4. memang hebat...tapi digunakan pada jalan yang salah..ahha...

    ReplyDelete
  5. betul kata tuan penasihat. kalau kena hukum hudud selesa budak 2 ekor ni jadi OKU.. org penat cari duit ribu2 makan bertahun nak beli kete senang2 dia curi.

    ReplyDelete
  6. ishhh...senang kat dunia je org camni. nnti kat akhirat tahulah balasannya~

    ReplyDelete
  7. wow mmg pakau penyamun tu... geramla beli keta mahal2 sng2 je kena kebas aduh

    ReplyDelete
  8. hebat diorang nie tp diorang salah guna kehebatan diorang kan...haha

    ReplyDelete
  9. mmg pantas btol... tue yg kena wat kunci tambahan.. sbb diorg prefer yg senang.. walaupn diorg bole bukak jugak

    ReplyDelete
  10. alaa..dah lajukan 2 kali ganda..tapi kira pantas gak..kalau ikutkan masa sebenar dalam 2 minit jer

    ReplyDelete
  11. mmg geram la aku tgk video ni. inilah akibat apb Islam tidak memerintah dunia

    ReplyDelete