h

Warga 69

Thursday, May 17, 2012

Video Pelajar Kena Buli Menang Dalam Pergaduhan

Erm video nie memang puas hati tengok! kenapa puas hati? video nie di rakam di sekolah kat luar negara,ada seorang pelajar kurus kering nak membuli seorang pelajar berbadan gemuk...erm agak2 sapa yang menang! pada mulanya pelajar kurus tu dah melepaskan beberapa tumbukkan di muka pelajar gemuk tersebut,pelajar gemuk tu masih bersabar lagi! sampai satu tahap pelajar gemuk tu pon mengamuk la...ambik ang sapa suruh buli orang lagi ! jom tengok apa jadi kat pelajar kurus tu!

Lihat:Video Pelajar Kena Buli Menang Dalam Pergaduhan




video

18 comments:

  1. HAHAHA..MACAM GUSTI dah alief tgok video ni..tu lah akibatnya kalau buli org yg tak sama size dgn dia..hahaha..adoi..

    ReplyDelete
  2. mamat yang buli tu pilih salah saiz lah

    ReplyDelete
  3. budK KECIK tu mmg berlagak jey lebey..haha

    ReplyDelete
  4. amik ko..x pdn kecik nak buli org..pdan muke..nasi baik dier x hentak tulang blakang terus

    ReplyDelete
  5. kene hempas mcm tue je?? hahahhaha

    ReplyDelete
  6. hahahaha...(gelak gulin2) seb bek big show 2 x wat back slam..law x mampos...gaya tgk cam boxing ja mula2..las ending yang menyakitkan...ahahaha..

    ReplyDelete
  7. baru die ada akai buli sgt hehe.sekali kena hempuk senak perut hehe

    ReplyDelete
  8. rileks je mamat mok tu..heheheheheh

    ReplyDelete
  9. nasib baik msih dpt bangun..cuba smack down lgi..bru dia tau..eksen nak buli org..

    ReplyDelete
  10. amacam?? seronok kene hentak ! hahahaha

    ReplyDelete
  11. waw!! marvaellous!!! aq nk kwn ngan bdax gempal tu!!

    ReplyDelete
  12. weh..ak tkut plak tgk bdak tu kene hempas cmtu...erkk..

    ReplyDelete
  13. Padan muka....nah....rasakan.....hahaha

    ReplyDelete
  14. perrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..!!!!! tlebih tgk WWE ni.... keh2x

    ReplyDelete
  15. itu makan dye...ahahaaa

    ReplyDelete
  16. Budak tu buat power boom pun x jadi lain kali kalau x reti nak buat power bom ang buat lah RKO lah

    ReplyDelete