h

Warga 69

Tuesday, May 15, 2012

Maklumat Terbaru Tentang Kes Penderaan Kanak-Kanak


MAKLUMAT TERBARU DARI WALL SAHABAT SAYA SHARE SUPAYA TIADA LAGI TUDUHAN MENYEBABKAN DOSA MENYEBARKAN PERKARA TIDAK BETUL :
Perempuan ini dah kene tangkap, dalam proses perbicaraan lagi. perempuan ni tak berapa betul sangat. sekarang anak dia orang lain yang jaga. tapi anak dia dalam trauma lagi. bila ada org nak pegang, dia nangis. perempuan yang record ni dah pernah cuba halang tapi kene belasah, so dia terpaksa record senyap2 dan tunjuk bukti kat polis.

Kenyataan ini pula di petik oleh Rakan Blogger :-http://www.lutfisyafiq.com/

Berhubung dengan penyebaran video penderaan bayi melalui media sosial, PDRM telah menerima hampir 300 aduan dan komen daripada orang ramai yang rata-rata bersimpati dan prihatin dengan nasib bayi tersebut.Untuk makluman, kes tersebut telah dilaporkan di IPD Petaling Jaya pada 29 Mei 2011 dan tangkapan telah dibuat pada hari yang sama. Pelaku merupakan ibu kandung kepada bayi perempuan yang didera.Wanita tersebut kini sedang menjalani hukuman penjara selama 18 bulan bermula pada tarikh tangkapan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001.


HARAP SEMUA DAPAT AMBIL IKTIBAR YE. TIMA KASIH. MAAF SAYA MAKI-MAKI CUKUP SAMPAI SINI, KEADILAN TELAH DITEGAKKAN.

Bagi yang terlepas melihat video tersebut anda boleh lihat disini, sebab banyk video dah kena remove sebab kandungan tidak bersesuaian

Lihat : Video Penderaan Kanak - Kanak Paling Sadis Di Malaysia

Lihat : PDRM Akan Ambil Tindakan Kepada Kes Penderaan Kanak - Kanak Yang Sedang Kecoh Di  Facebook Sekarang ini

Credit
Intan Humairah Abdul Hadi
Nur AtiQah
Muhd Asyraf
http://www.lutfisyafiq.com/



3 comments:

  1. sian yg tukang record tu...dah la penah kena belasah...kena maki2 lak kat alam maya ni...hehe sian tol...

    ReplyDelete
  2. yuppp...kesian kt die

    ReplyDelete