h

Warga 69

Wednesday, May 2, 2012

Penjaga Gol Bengap,Bodoh Dan Buta

Penjaga gol bengap...otak x guna dan buta x nampak orang...nasib baik nani pandai buat trick...duduk belakang keeper...lepas keeper letak bola nak tendang kat team sepasukan...terus nani rampas bola belah belakang...free ja gol...hahaha..ingat seorang keeper kena guna otak dan mata...



14 comments:

  1. mungkin beliau rabun jauh dan dekat
    sila belikan keeper tu contact lens ya
    haha

    ReplyDelete
  2. betul3...kn pkai spek kn..berlari kejap dh jatuh

    ReplyDelete
  3. hahaha..lepas tu mesti golkeeper tu kena sekeh beramai2

    ReplyDelete
  4. korang tau ke amende yg jd sebenarnya? ckp orang bengap,kau tu berkali2 lagi bangang.

    ReplyDelete
  5. ni la akibatnya tak tengok bola pastu buat2 bijak komen pasal bola... sangat2 mem"bengap"kan diri di blog sendiri.. admin, sila go die. tq.

    ReplyDelete
  6. haha..boleh aku tau x apa kesalahan keeper tue?sbb aku nie xbrpe pndai bab bola...yang ak nmpak spurs dpt free kick kan?then keeper letak bolakan...mcm mne player lawan blh sentuh bola before keeper lakukan?

    ReplyDelete
  7. itu situasi nani tak pat penalti

    nani tanya ref, buleh play on ke?

    pastu dia rembat je la...

    keeper tuh yg tak alert sebenarnye ahahaha

    ReplyDelete
  8. keeper tu dah tersepak bola...skit je tersentuh...die panggil kawan die suh amik bola tu...kwn die xpasan...nani trus amik peluang la....

    korang yg bodo, bahlol...semua tolol..ckp byk sume..

    ReplyDelete
  9. nani jatuh...manu mntk penalty..ref x tiup wisel so still in play...gomez sengal ingat free kick..
    nani tnye game still on ke x..ref angguk..GOAL!!!!!! :P

    ReplyDelete
  10. hahaha,MU menang nsb je..x yah bnyk cite kalau stkat score goal x gentle..bola tu trang2 free kick la..

    ReplyDelete
  11. bg aku sbb knape bola tu freekick?? kalau betul freekick la kn..

    ReplyDelete
  12. macam ini pun ada...hahahaha

    ReplyDelete